Pomoc

Najczęściej zadawane pytania

  • Czym jest K27?

    Jest to alternatywa dla standardowych usług kurierskich. K27 to błyskawiczne przesyłki z Krakowa w dowolne miejsce.

  • Czym K27 różni się od standardowego kuriera?

    Po nadaniu przesyłki kurier zjawia się u Ciebie tak szybko, jak to możliwe. Cały proces odbywa się błyskawicznie - kurier skupia się na Twoim zleceniu, dostarczając Twoją przesyłkę z punktu A do punktu B. Z usług K27 skorzystasz 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  • Jak mogę nadać pierwszą paczkę?

    Aby nadać paczkę, trzeba zarejestrować się w serwisie i później po zalogowaniu wypełnić prosty  nadania. To tylko kilka chwil!

  • Jakie przesyłki mogę wysłać w ramach K27?

    Rodzaje przesyłek, które możemy dla Ciebie przewieźć:
    - Przesyłka listowa: 10x40x70 cm
    - Paczka mała: 20x40x70 cm
    - Paczka średnia: 40x40x70 cm
    - Paczka duża: 50x50x80 cm
    Każda przesyłka nie może przekroczyć 30 kg i wartość 1500 zł.

  • Co jeśli moja przesyłka ma zbyt duże wymiary?

    W przypadku, gdy rozmiar Twojej przesyłki wykracza poza maksymalny wymiar (50x50x80), nie będziemy mogli zrealizować zamówienia.

  • Ile przesyłek mogę nadać za jednym razem?

    Każda przesyłka to osobne zlecenie, jeżeli nadasz więcej niż jedną paczkę, kurier zabierze tyle przesyłek, ile zmieści do samochodu. Pozostałe zlecenia zrealizuje ktoś inny.

  • Co oznacza, że przesyłka jest delikatna?

    W przypadku takiej przesyłki, kurier zwróci szczególną uwagę na jej bezpieczeństwo podczas transportu i dostarczenia.

  • Ile kosztuje przesyłka w K27?

    To zależy od rodzaju przesyłki i odległości. Możesz to sprawdzić na stronie z ofertą dla klienta indywidualnego lub klienta firmowego.

  • Kiedy pobierana jest opłata za usługę?

    Po wypełnieniu formularza nadania i kliknięcie przycisku “Dodaj przesyłkę i opłać”. Wówczas zostaniesz przekierowany/ przekierowana na stronę dotpay. Pamiętaj! Możesz wybrać wygodny sposób płatności poprzez blik.

  • Jak szybko zjawi się u mnie kurier K27?

    Tak szybko, jak to tylko możliwe. Po nadaniu przesyłki otrzymasz SMS-a z informację, który z naszych kurierów przyjął Twoje zlecenie i jaki będzie szacunkowy czas realizacji.

  • Co to jest kod odbioru?

    Kod odbioru jest zabezpieczeniem dla Ciebie i Twojej przesyłki. Wysyłamy go SMS-em do Twojego odbiorcy. Nasz kurier zapyta o niego, kiedy zjawi się w miejscu odbioru. Kod odbioru wysyłany jest także do Ciebie, na wypadek, gdyby odbiorca nie mógł go odczytać np. przez awarię telefonu.

  • Czy odbiorca może odebrać paczkę nie znając kodu odbioru?

    Aby móc odebrać paczkę od kuriera K27, odbiorca musi podać kod odbioru, który został wysłany poprzez SMS. Na wszelki wypadek jest on też wysyłany do nadawcy, który może go przekazać odbiorcy.

  • Jak dowiem się, że moja przesyłka została dostarczona?

    Powiadomimy Cię poprzez SMS, kiedy Twoja przesyłka zostanie doręczona do odbiorcy. Ponadto na Twój adres e-mail prześlemy szczegóły zrealizowanego zlecenia.

  • Czy mogę korzystać z K27 jako firma?

    Jak najbardziej! W naszej ofercie posiadamy także przesyłki i opcje rabatowe dla klientów biznesowych. Dowiedz się więcej.

  • Czy w ramach korzystania z usługi mogę liczyć na oferty promocyjne i rabaty?

    Oczywiście! Już na start dla nowych użytkowników oferujemy atrakcyjne rabaty. Szczegółów możesz dowiedzieć się tutaj.

  • Co się stanie, gdy kurier nie zastanie odbiorcy w domu/w firmie?

    Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy, podejmie próbę kontaktu z nim, aby ustalić szczegóły finalizacji zlecenia. W wyjątkowej sytuacji może również kontaktować się z Tobą. W takiej sytuacji kurier może zaproponować dwa rozwiązania:
    -dostarczenie przesyłki w innym terminie
    lub
    -odebranie przesyłki przez Odbiorcę lub Ciebie w uzgodnionym przez miejscu, w którym będzie kurier i przy okazji przekażesz paczkę.
    Koszty związane z ponowną próbą dostarczenia przesyłki bierzemy na siebie.

  • Co oznacza komunikat o awarii podczas realizacji usługi, który wyświetlił mi się w powiadomieniach?

    Taki komunikat informuje, że nasz kurier miał awarię samochodu lub stłuczkę i zgłosił dalszą realizację zlecenia innemu kurierowi, który dołoży wszelkich starań, aby Twoja przesyłka dotarła na czas.

  • W jaki sposób moja przesyłka powinna być oznaczona?

    Na opakowaniu każdej przesyłki umieść jej numer. Możesz go znaleźć przy danym zleceniu w panelu wybierając z menu "Zlecenia".